close
The winner takes it allThe winner takes it all ABBAI don't wanna talk         我不想再談About things we've gone through  剛剛發生的事Though it's hurting me 儘管那已經傷害了我Now it's history 但那些皆已成為歷史I've 租房子played all my cards 我打出了我所有的牌And that's what you've done too 你也一樣Nothing more to say 再也無話可說No more ace to play 再也沒有王牌The winner takes it all 贏家得到了一切 The loser standing small 輸者只能卑微的站在Beside the 買屋victory 勝利旁邊That's her destiny 那就是她的命運I was in your arms 躺在你懷裡Thinking I'd belong there 認為我屬於那裡I figured it made sense 我嘗試找到意義Building me a fence 在我面前築起一道籬Building me a home 築成一個家Thinking I'd 賣屋be strong there 以為我會很堅強But I was a fool 但我真是傻Playing by the rules 一切都照規矩在玩The gods may throw a dice 眾神丟了個骰子Their minds as cold as ice 他們的內心冷酷如冰And someone way down here 在下面的某個凡人Loses someone dear 失去了心房地產愛的人The winner takes it all (takes it all) 勝者拿走一切The loser has to fall (has to fall) 輸家一敗塗地It's simple and it's plain (yes, it's plain) 那是理所當然Why should I complain? (why complain?) 我還能抱怨什麼?But tell me does 買屋網she kiss 但是,告訴我她吻你的時候Like I used to kiss you? 像我吻你一樣嗎?Does it feel the same 感覺一樣嗎?When she calls your name? 當她呼喚你名字的時候Somewhere deep inside 在內心深處You must know I miss you 你一定知道我很想你But what can I 買房子say? 但我還能說什麼Rules must be obeyed 遊戲規則必須遵守The judges will decide (will decide) 法官即將宣判The likes of me abide (me abide) 我得服從判決Spectators of the show (of the show) 看表演的觀眾Always staying low (staying low) 總是保持冷靜The 租房子game is on again (on again) 遊戲再度登場A lover or a friend (or a friend) 是愛人還是朋友A big thing or a small (big or small)是大或是小The winner takes it all (takes it all)贏家通吃,勝者為王I don't wanna talk 我不想再談If it makes you feel 房屋出租sad 如果那使你感到悲傷And I understand 而我明白You've come to shake my hand 你會前來和我握手I apologize我向你致歉If it makes you feel bad 如果那使你不好受Seeing me so tense 看到我如此緊張No self-confidence 缺乏自信But you see 但你可以看到The 售屋網winner takes it all 贏家通吃The winner takes it all 勝者為王So the winner Takes it all 贏家得到了一切And the loser Has to fall 輸者則失去了一切


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
賣房子 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    om54omjjiy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()